Допоможе схуднути сила уяви

За спостереженнями вчених, сила уяви може надати істотну допомогу тим, хто хоче схуднути. Вони радять таким людям, перш ніж приступати до вживання їжі, подумки з’їдати свою порцію, і не один раз. Завдяки такому підходу, коли страва буде з’їдатися насправді, почуття голоду буде не таким явним.

Як зазначив провідний автор дослідження, опублікованого в одному з американських журналів, воно довело, що уявні думки про їжу в значній мірі притупляють почуття голоду, але тільки лише в тому випадку, якщо намагатися уявити, як їси то блюдо, яке знаходиться перед тобою на тарілці . Якщо ж подумки з’їдати трохи або думати про інших діях, то такі варіанти не спрацьовують, що спростувало теорію, запропоновану дієтологами раніше.

Керрі Моруедж, головний автор публікації, зазначив, що завдяки проведеним дослідженням і його результатами люди зможуть викоренити нездорову тягу до шкідливої ??їжі, сигарет і навіть наркотиків.

Проводячи дослідження, вчені використовували як основу доведений досвід психологів. Згідно з цим досвіду, людина, яка понюхав бажану їжу або подивився на неї кілька разів, вже звикне до неї, і не так пристрасно хотітиме її з’їсти. Але на фізіологічному рівні людина все ж буде відчувати сильне бажання з’їсти дане блюдо.

Група дослідника прийняла рішення перевірити, чи дійсно, щоб викликати звикання достатньо всього лише уявити бажаний тип їжі. Проводячи експеримент, фахівці взяли за основу шоколадні цукерки, покриті глазур’ю. Добровольців розділили на дві групи і попросили подумки з’їсти три десятка цукерок і кинути 3 монети в приймач пральної машини. Другій групі запропонували в думках опустити 30 монет в пральну машину і з’їсти 3 цукерки. Передбачалося, що всі учасники дуже сильно люблять шоколадні цукерки. У закінченні експерименту перед добровольцями поставили вазу з цукерками, і виявилося, що представники першої групи з’їли менше цукерок, ніж ті, хто був у другій групі. В рамках другого експерименту замість цукерок учасникам були запропоновані сирні кубики. Результат виявився такий же, як і в першому випадку.

У підсумковому експерименті їм було запропоновано грати в комп’ютерну гру. Більша кількість очок за результатами гри означало більший приз. А в якості призу виступала смачна їжа. Це дослідження показало, що уява сприяє зниженню наполегливості і старанності людей в отриманні жаданої їжі.